StickyStories

StickyStories is gespecialiseerd in bedenken en maken van video-series that stick.
Voor merken en bureaus. Verhalen die je bijblijven.
Die zo leuk, mooi, bijzonder en boeiend zijn dat je er meer van wilt.
En dat kan. Wij maken ze namelijk in serie.
Want kijkers houden van series. En wij maken wat kijkers willen.

Door onze series strak te formatteren, krijgt de kijker wat hij verwacht. En komt hij terug om meer te zien.
Zo bouw je met een serie aan een duurzame relatie met jouw kijkers.
Het vinden, binden en bouwen van kijkers doet StickyStories oa. voor ING, Philips, Albert Heijn en LINDAtv.

STORIES

  • LEES MEER
    LINDA.tv
    10 juni 2017
    LINDA.tv In samenwerking met LINDA.tv bedachten en maakten we een 6-delige serie genaamd OFFLINE. Momenteel te zien op LINDAtv. KLANT: LINDAtv OPDRACHT: 6 delige serie OFFLINE DISTRIBUTIE: LINDA.nieuws | LINDA.tv | FB & YT AANTAL: 6 afleveringen
  • LEES MEER
    DPD
    10 juni 2017
    DPD DPD Pakketportretten KLANT: DPD (via TCC) OPDRACHT: Portretten van pakketten (en hun verzenders en ontvangers) DISTRIBUTIE: YouTube & Facebook & dpd.nl/pakketportretten AANTAL: 6 videos
  • LEES MEER
    NS
    24 juni 2017
    NS De Nederlandse Spoorwegen vroeg StickyStories om hun ambitie om mensen ook te laten bewegen vorm te geven. Het is een merk dat we allemaal kennen van rijke historie, mooie stations, falende wissels en vertragingen maar met Reis je fit organiseren ze ook veel activiteiten waar beweging centraal staat. Wandelbart wordt in deze serie gevolg bij het uitzetten van allerlei routes in binnen- en buitenland. KLANT: NS OPDRACHT: Portret van bijzonder NS werknemer DISTRIBUTIE: YouTube & Facebook AANTAL: 8 videos

TEAM

arrow

Wisselend.....

....team van awesome makers
Wisselend.....
close
info:
Iedere productie verdient een uniek en dedicated team van makers.Uitgekozen vanwege hun specifieke talent, expertise of interesse.Daarom trekken wij per productie de beste regisseurs, verslaggevers en redacteuren aan.StickyStories heeft een uitgebreid netwerk van ervaren programmamakers en jonge talentvolle vloggers en influencers.Eén ding hebben ze gemeen: de passie om te maken voor kijkers. Om met verhalen te blijven boeien zodat wordt doorgekeken en uitgekeken.
arrow

Wij zoeken

Senior Producers en Redacteuren
Wij zoeken
close
info:
StickyStories vertelt graag goede verhalen. Verhalen die blijven hangen, plakken en aan je gaan kleven. Die je van de eerste seconde tot de laatste weten te boeien. We zijn altijd benieuwd (eigenlijk gewoon heel nieuwsgierig) wat bedrijven en mensen beweegt. En hoe je dat kunt vatten in pakkende video. Nu zijn we benieuwd naar jouw verhaal. Want we zoeken op dit moment een fulltime senior producer en redacteuren met ervaring op digitale video series. Ben jij en kan jij, bel of mail dan plannen we een bak koffie!
Robbert Elderenbosch
arrow

Robbert Elderenbosch

Head of Strategy & Business
close
info:
Wat hebben Facebook, Apple, Amazon en Google met elkaar gemeen? Juist! 
Ze investeren aankomend jaar stuk voor stuk miljarden in eigen content. 
Premium, verhalende, entertainment content en allemaal in series. Gezien de oorsprong en kernactiviteiten van deze bedrijven opmerkelijk te noemen. (resp. social network, hardware, online bookstore en search engine) Waarom investeren deze bedrijven in activiteiten die voorheen alleen aan mediabedrijven was besteedt Omdat zij weten dat kijkers of publiek een graadmeter is voor toekomstige -betalende!- klanten. Dit vinden, binden en bouwen van publiek is tegenwoordig niet zo heel erg simpel meer.Voornamelijk door de groeiende aandachts-oorlog om de consument of kijker zoals wij ze liever noemen. Publiek vinden, binden en bouwen is wat wij doen voor oa. ING, Philips, LINDAtv, Rabobank, ANWB, DPD. Ik krijg erg veel energie om merken te helpen in deze aandachts-oorlog middels het vinden, binden en bouwen van publiek. Hoe kan ik jou helpen?
Jeroen van Leeuwen
arrow

Jeroen van Leeuwen

Head of Content & Production
close
info:
Een groot deel van mijn leven vertel ik verhalen. Als je wilt dat jouw kijker die verhalen van de eerste tot de laatste minuut kijkt, moet je die kijker serieus nemen. De vraag: ‘Waarom wil de kijker dit zien?’, wordt naar mijn mening te weinig gesteld. Een ogenschijnlijk simpele vraag, maar het ontbreken van een antwoord op die vraag is de reden dat veel content niet boeit. Er niet toe doet. En dus, waar geen kijker op gaat zit te wachten. Ook met een antwoord op die vraag is het nog een kunst, of noem het ambacht, om het ook echt zo goed te maken, dat die blijft kijken tot het eind. Uit dat hele proces haal ik mijn lol: dat wat je bedenkt vormen tot beeld en geluid waar je graag naar wil kijken. Met in je achterhoofd altijd de gedachte: is dit waar een kijker blij van wordt? Of geïnspireerd door raakt. Of een beetje beter weet hoe de wereld in elkaar steekt. Of gewoon hoe hij die kast in elkaar moet zetten. Mijn hoop en verwachting is dat merken steeds meer gaan denken aan die kijker. En die kijker tot koning maken. Zoals dat ooit de klant was. Mooie tijden dus voor verhalenvertellers. Voor merken. Voor makers. Ik word daar blij van. Als maker. Als kijker.

NEWS

    CONTACT

    StickyStories
    Amstelveenseweg 288
    1075 XX Amsterdam

    www.stickystories.nl
    Telefoon 020-5022145

    Jeroen@stickystories.nl
    0651338155

    Robbert@stickystories.nl
    0611409347